Листування з контролюючими органами через Електронний кабінет платника

Головне управління ДПС у Миколаївській області інформує платників податків, що для здійснення листування з контролюючими органами через Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/) необхідно надіслати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за формою:
J1391602 – для юридичних осіб;
F1391602 – для фізичних осіб.
Для подання зазначеної заяви потрібно виконати такі кроки:
1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету;
2. Обрати режим «Введення звітності»;
3. Заповнити форму документа (у формі заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника заповнюються автоматично);
4. Підписати та відправити документ до контролюючого органу.
5. Перевірити отримання документу ДПС (надходження квитанції № 1 в розділі «Вхідні/Вихідні документи»). Наступна квитанція № 2 з позитивним результатом обробки вказує на прийняття заяви.
Листування контролюючих органів із платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі шляхом надсилання документа в Електронний кабінет. На електронну адресу платника податків надходить повідомлення про вид документа, дату та час його надсилання в Електронний кабінет.
Нагадуємо, що доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або через Інтегровану систему електронної ідентифікації - id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Детальна інформація про електронні сервіси доступна за покликанням: https://tax.gov.ua/diyalnist-/elektronnyi-servisi/.
Обирайте сучасний електронний формат взаємодії - економте час та ресурси!