Новини

 


До відома мешканців громади!

01.12.2021 року набрав чинності та вступив в дію новий закон України, який регулює реєстрацію місця проживання в Україні, закон від 05.11.2021 № 1871-ІХ Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні.

Відповідно до норм вказаного закону змінився розмір адміністративного збору.

Так 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року -  за декларування / реєстрацію місця проживання у разі звернення особи протягом встановленого цим Законом строку (30 днів), станом на 01.01.2022 становить – 37,22 грн.

2,5 відсотка прожиткового встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року -  за декларування / реєстрацію місця проживання у разі звернення особи з порушенням встановленого цим Законом строку (понад 30 днів), станом на 01.01.2022 становить – 62,03 грн.


Новий порядок інформації про кінцевих бенефіціарних власників

28 квітня 2020 року набули чинності нові правила щодо подання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (Закон України від 06 грудня 2019 року № 361-ІХ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення») .

Кінцевим бенефіціарним власником вважається будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція. (п. 30 ст. 1 Закону України від 06 грудня 2019 року № 361-ІХ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»).

Для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння).

Підприємства (крім державних та комунальних підприємств) зобов’язані встановлювати свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору у випадках та в обсязі, передбачених законом ( ст.. 64-1 Господарського кодексу).

В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних – осіб підприємців та громадських формувань у складі відомостей про юридичну особу повинна бути інформація про його кінцевого бенефіціара, а також про кінцевого бенефіціара його засновника, якщо засновник юридична особа (п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України від 15 травня 2003року №755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»).

У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.

Відомості про бенефіціарів не подають: політичні партій, структурні утворення політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій.

Інформаці про кінцевого бенефіціара подається відразу на етапі державної реєстрації юридичної особи (заява за формою 1 згідно наказу Мінюсту від 18 листопада 2016 року № 3268/5), а потім – тільки у випадку зміни даних про кінцевих бенефіціарів (заява форма 2).

Починаючи з 28 квітня 2020 року інформація про кінцевого бенефіціара буде подаватися:

в момент державної реєстрації юридичної особи;

юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності Закону України від 06 грудня 2019 року № 361-ІХ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», будуть зобов’язані повторно надавати державному реєстратору інформацію про свого кінцевого бенефіціара в обсязі, визначеному цим законом та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно - правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності ( п.4 розділу Х Закону України від 06 грудня 2019 року № 361-ІХ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»);

у разі будь – яких змін даних про юридичну особу – протягом 30 робочих днів з дня їх виникнення;

щорічно, відповідно до статті 17-1 Закону України від 15 травня 2003року №755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (з 28 квітня 2020 року), починаючи з наступного року після своєї державної реєстрації юридичної особи повинні щорічно підтверджувати відомості про кінцевого бенефіціарного власника – впродовж 14 календарних днів з дати державної реєстрації.


«Шановні мешканці Первомайської міської територіальної громади!

Управління житлово-комунального господарства міської ради надає інформацію стосовно адміністративних послуг, які надаються за адресою: 55200, м. Первомайськ, вул. Михайла Грушевського, 3, каб.102, а саме:
Видача ордеру на видалення зелених насаджень, для отримання якого заявник повинен надати наступні документи:
заява, на ім’я начальника управління житлово-комунального господарства міської ради, яка містить відомості: прізвище, ім’я, по батькові заявника, адреса та № телефону, зміст порушеного питання, дата подання звернення, особистий підпис заявника.
До заяви додаються:

• фотоматеріали;
• протокол зібрання громадської думки (письмова згода на видалення зацікавлених осіб –власників сусідніх помешкань) (у разі необхідності);

У разі видалення зелених насаджень у зв’язку з будівництвом, реконструкцією, капітальним ремонтом будівель і споруд, об’єктів благоустрою:

• копія рішення міської ради про відведення земельної ділянки;
• копія договору оренди землі (інший документ, що підтверджує відведення земельної ділянки у власність або користування);
• декларація про початок виконання будівельних робіт (дозвіл на виконання будівельних робіт, будівельний паспорт);
• копія плану забудови земельної ділянки;
• копія схеми розміщення та ситуаційного плану місцевості.

Видача ордеру на проведення земельних робіт, для отримання якого заявник повинен надати наступні документи:
Заява, яка містить відомості: прізвище, ім’я, по батькові заявника, адреса та № телефону, зміст порушеного питання, дата подання звернення, особистий підпис заявника.

До заяви додаються:
копія паспорта власника об’єкта будівництва,
копія технічних умов,
копія схеми земельної ділянки, на якій будуть проводитись земельні роботи,
копія договору на відновлення дорожнього покриття (за необхідності).»
Видача рішення виконкому міської ради про проведення гастрольно-видовищних заходів у міському парку культури та відпочинку «Дружба народів»
Заява на ім’я міського голови, в якій зазначається адреса організатора гастрольного заходу, назва гастрольного колективу і час проведення.

До заяви додаються:
- копія паспорту директора (власника) гастрольного коллективу;
- Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної (юридичної ) особи підприємця;
- дозвіл Державної служби України з питань праці (для луна-парків);
- Свідоцтво про сплату єдиного податку;
- зразки друкованої, поліграфічної рекламної продукції.
Видача дозволу на проїзд транспорту по площі Тараса Григоровича Шевченка та вул. Тараса Шевченка
Заява на ім’я начальника управління житлово-комунального господарства міської ради; яка містить відомості: прізвище, ім’я, по батькові заявника, адреса та № телефону, зміст порушеного питання, дата подання звернення, особистий підпис заявника.

До заяви додаються:
копія паспорта власника транспортного засобу;
копія дозволу на розміщення об’єкту торгівлі (при наявності);
довідка про фактичне місце розташування робочого місця (при наявності).
Видача виписки з протоколу засідання постійно діючої міжвідомчої комісії з розгляду питань, пов’язаних з відключенням споживачів від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання

Заява на бланку встановленого зразка, яка містить відомості: прізвище, ім’я, по батькові заявника, адреса його проживання, прохання щодо надання дозволу на відключення від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання квартири (нежитлового приміщення, секції, під’їзду, будинку – вказується потрібне та адреса об’єкту) та влаштування індивідуального (автономного) опалення та гарячого водопостачання квартири (нежитлового приміщення, секції, під’їзду, будинку – вказується потрібне та адреса об’єкту), дата подання заяви, особистий підпис заявника.

До заяви додаються:
- довідка від підприємства, яке надавало послуги теплопостачання, про відсутність у заявника заборгованості за ці послуги;
- копія Свідоцтва або інший документ, що підтверджує право власності на квартиру (нежитлове приміщення);
- копія паспорта власника квартири (нежитлового приміщення).»
Надання дозволу на проїзд великогабаритних та великовагових транспортних засобів міською смугою м. Первомайська

Заява встановленого зразка на ім’я начальника управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради про видачу дозволу.
До заяви додаються:
-копія погодження маршрутів проїзду великогабаритних та (або) великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами України, надана Державною службою автомобільних доріг України.

Начальник управління
житлово-комунального господарстваміської ради          Тетяна ТРОЯН


Адміністративних послуги Управління у справах дітей


                                До уваги одержувачів адміністративних послуг!

Управлінням соціального захисту населення міської ради надаються наступні адміністративні послуги:

1.Видача довідки про отримання (неотримання ) соціальної допомоги.

 Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

-Заява встановленого зразка (за умови  пред»явлення паспорта або іншого документу, який посвідчує  особу та місце її проживання (реєстрації)).

2.Надання висновку та подання про можливість виконання обов’язків опікуна/піклувальника над недієздатною/обмежено дієздатною особою

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

1.Заява до органу опіки та піклування встановленого зразка.

2. Копія паспорта (1,2 сторінки та реєстрація) та ідентифікаційного коду (за наявності оригіналу).

3. Копія свідоцтва про народження, про одруження (розірвання шлюбу) (за наявності оригіналу).

4. Довідка про склад сім’ї .

5. Копія рішення суду про визнання особи недієздатною/обмежено дієздатною (за наявності оригіналу).

6. Довідки про стан здоров’я особи, що потребує опіки:

- копія довідки МСЕК про встановлення групи інвалідності (якщо встановлена інвалідність) (за наявності оригіналу);

 - витяг з постанови ЛКК (поліклініки) про стан здоров’я підопічної особи та необхідність в постійному сторонньому догляді;

7. Довідка із Пенсійного фонду про нарахування пенсії за останні 6 місяців.

      Перелік документів для майбутнього опікуна/піклувальника:

 1. Копія паспорта (1,2 сторінки та реєстрація) та ідентифікаційного кода (за наявності оригіналу).

2. Копія свідоцтва про народження, одруження (розірвання шлюбу) (за наявності оригіналу).

3. Довідка: витяг з постанови ЛКК (лікувальний заклад) про стан здоров’я опікуна та  можливість виконання обов’язків  опікуна за станом здоров’я.

4. Довідка з лікувального закладу (від дільничного лікаря) про благополучне санітарно-епідемічне оточення за місцем проживання підопічного (опікуна).

5. Довідка (про склад сім’ї та реєстрацію), ОСББ  опікуна.

6.Характеристика на майбутнього опікуна/піклувальника від ОСББ, з місця роботи чи голови квартального кабінету.

7.Характеристика на майбутнього опікуна/піклувальника за місцем роботи (працюючим).

8.Письмова згоди близьких родичів на здійснення опіки-піклування.

9.Копії документів на нерухоме майно підопічної особи (за наявності оригіналів):

-технічного паспорту на житло;

-свідоцтво про право власності;

-договір дарування, купівлі-продажу тощо.

 3.Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів в інтересах підопічної недієздатної/обмежено дієздатної особи

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

1. Заява до органу опіки та піклування про отримання дозволу щодо: відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладення договорів щодо іншого цінного майна; управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа; передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі;

2.Копія паспорту та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника;

3. Копія паспорту та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків підопічного;

4.Копія рішення суду про визнання особи недієздатною та призначення опікуна;

5. Довідка про склад сім'ї опікуна та підопічного;

6. Відомості про вид письмового зобов'язання;

7. Копії документів на нерухоме майно підопічної особи (за наявності оригіналів):

- технічного паспорту на житло;

-свідоцтва про право власності;

- договір дарування, купівлі-продажу тощо.

 Адміністративні  послуги надаються за адресою :

Центр надання адміністративних послуг апарату виконавчого комітету  Первомайської міської ради

55200, м.Первомайськ ,вул. Грушевського,3, І поверх,  каб. №  102  тел. (05161) 7-54-28.

 

Начальник управління                                                Ольга КОЛЕСНІЧЕНКО