Первомайська міська рада оголошує про намір утворити Спостережну раду при комунальних закладах охорони здоров’я

Первомайська міська рада оголошує про намір утворити Спостережну раду при комунальних закладах охорони здоров’я

Відповідно до статті 24 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Порядку утворення спостережної ради закладу охорони здоров’я та Типового положення про спостережну раду закладу охорони здоров’я, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1077 «Про спостережну раду закладу охорони здоров’я та внесення змін до Типової форми контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я», на виконання рішення Первомайської міської ради від 28.10.2021 № 2 «Про Спостережну раду закладів охорони здоров’я Первомайської міської ради» Первомайська міська рада оголошує про намір утворити Спостережну раду при комунальних закладах охорони здоров’я, засновником яких є Первомайська міська рада.

До складу Спостережної ради запрошуються депутати, представники громадськості та громадських об’єднань, діяльність яких спрямована на захист прав у сфері охорони здоров’я, організацій, що здійснюють професійне самоврядування у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції.

Кандидат у члени Спостережної ради повинен відповідати таким вимогам:

  • бездоганна ділова репутація;
  • відсутність реального або потенційного конфлікту інтересів, що може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень Спостережною радою, зокрема відсутність трудових відносин із закладом охорони здоров’я;
  • наявність професійних знань, вищої освіти, досвіду роботи у сфері охорони здоров’я, зокрема захисту прав пацієнтів;
  • відсутність непогашеної судимості.

Пропозиції щодо включення представників до складу Спостережної ради від депутатів Первомайської міської ради (за згодою), громадськості та громадських об’єднань, діяльність яких спрямована на захист прав у сфері охорони здоров’я, організацій, що здійснюють професійне самоврядування у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції надсилати протягом 10 робочих днів з дати оприлюднення цього Повідомлення на офіційному сайті Первомайської міської ради на електронну адресу vykonkomperv@mk.gov.ua та у паперовому вигляді за адресою: м. Первомайськ, вул. Михайла Грушевського, З, каб. 311

Пропозиція має включати:

  • особисту заяву кандидата про включення до складу Спостережної ради;
  • копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • заяву про відсутність реального чи потенційного конфлікту інтересів;
  • довідку про відсутність непогашеної судимості;
  • копії документів, що підтверджують наявність у кандидата до складу Спостережної ради професійних знань, вищої освіти, досвіду роботи у сфері охорони здоров’я, зокрема захисту прав пацієнтів;
  • характеристику з місця роботи (або місця проживання для непрацюючих).

Крім вищеназваних документів представники до складу Спостережної ради г від громадських об’єднань надають до Первомайської міської ради:                       -

-   лист у довільній формі за підписом керівника громадського об’єднання, . організації, із зазначенням кандидата, який рекомендується до складу Спостережної ради;

-    копію витягу із Єдиного державного реєстру громадських формувань про реєстрацію;

-    копію статуту громадського об’єднання, організації, яким підтверджується їх діяльність спрямована на захист прав у сфері охорони здоров’я, здійснення професійного самоврядування у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції.

Відбір депутатів, представників громадськості, громадських об’єднань та організацій, що здійснюють професійне самоврядування у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції, проводиться у спосіб, визначений Порядком утворення Спостережної ради при комунальному закладі охорони здоров’я, засновником якого є Первомайська міська рада, затвердженим Первомайської міської ради від 28.10.2021 № 2.